AXA in Belgium partner van TEDxGhent

Naast AXA Belgium zijn ook de Universiteit Gent en Mediahuis partners van de organisatie. “Een partnership aangaan met TEDxGhent past in AXA in Belgium zijn strategie om innovatieve ideeën en creatieve projecten een forum te bieden. Innovatie en creativiteit moeten we ondersteunen. Initiatieven die duizenden gouden ideeën van sprekers over de ganse wereld dichter bij de mensen brengt, kunnen wij enkel toejuichen”, aldus Chief Marketing Officer, Elie Hennau. “Het accent bij TEDxGhent ligt bij maatschappelijke innovatie en de organisatie is  zeer gecharmeerd door het vernieuwend onderzoekswerk dat wordt verricht door ons eigen AXA Research Fund in de domeinen van  klimaatrisico’s en ‘Langer Leven. Een inhoudelijke match was er dus al’.“ vult Chief Communication Officer, Laurent Winnock aan.

Valentine Vaquette Woordvoerder Life & ALM, AXA
Wim Pauwels Head of Press, Media & Public Affairs Woordvoerder Bank & Finance , AXA
Valentine Vaquette Woordvoerder Life & ALM, AXA
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3200 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2019 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 380 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1