AXA’s merkbelofte ‘Know You Can’ krijgt een bekend gezicht

AXA Belgium en Nafi Thiam starten lange-termijn partnership

Know You Can! Dát is de nieuwe internationale slogan en merkbelofte van verzekeraar AXA. Om haar merkpositionering kracht bij te zetten, zocht en vond AXA Belgium de geknipte ambassadrice: topatlete Nafi Thiam!

• Samenwerking Nafi Thiam en AXA Belgium is belangrijke mijlpaal in de merkstrategie van de verzekeraar
  • De Olympisch, wereld- en Europees kampioene belichaamt AXA’s merkbelofte ‘Know You Can’
  • ‘Know You Can’ of geloven in jezelf leidt tot de grootste successen!

Die keuze matcht volledig met de belofte van AXA ten aanzien van haar klanten: hen aanmoedigen en begeleiden zodat ze zich gesteund en zelfzeker voelen in hun dagelijks leven om hun doelen te realiseren en dromen na te streven.

Zelfvertrouwen

Alles begint daarin met zelfvertrouwen. Dat weet ook Nafi Thiam! In 2016 was ze goed voor goud in Rio en in 2017 sloopte ze als een van de enige vier vrouwen ooit de magische barrière van 7000 punten in de zevenkamp. Veel trainen en hard werken loont, met de focus op persoonlijke vooruitgang. Zij is hét bewijs dat zelfvertrouwen leidt tot de grootste successen!

“Nafi belichaamt succes en zelfvertrouwen. Ze symboliseert de waarden en ambitie van AXA. Dankzij haar doorzettingsvermogen en ijzeren wil, wist ze jarenlang topsport te combineren met haar studies. Haar enthousiasme en juiste instelling maken van haar de geknipte ambassadeur van AXA en Know You Can.”, zegt Jef Van In, Chief Executive Officer van AXA Belgium.

Nafi Thiam: "Nu mijn studies afgerond zijn zie ik voor mezelf de start van een volgende fase in mijn carrière. Know You Can is dé perfecte tagline om deze fase te beschrijven: ik weet dat ik een nog betere atlete kan worden, dat ik progressie kan maken en vooruitgang boeken. Ik hoop heel veel mensen mee te nemen in dit verhaal en te inspireren om te geloven in zichzelf"

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2018 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 396 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1