Benoeming André Vanden Camp als Director of the IT Organizational Transformation Program

Op 1 september 2016, zal André Vanden Camp Group IT vervoegen, waar hij de verantwoordelijkheid zal opnemen voor het Organisationeel Transformatieprogramma op het vlak van IT-organisatie. André zal direct rapporteren aan Dirk Marzluf, Group Chief Information Officer (GCIO), en zal deel uitmaken van het Groep IT Executive Leadership Team (ELT). Hij zal zich vestigen in Parijs om zijn nieuwe taak zo goed mogelijk te kunnen vervullen.

Na een carrière  bij onder meer ING en Dexia, vervoegde André in 2012 AXA Belgium als Chief Information Officer (CIO) en als lid van het directiecomité voordat hij wordt aangesteld als Chief Operating Officer (COO).

Als Director of the IT Organizational Transformation Program, zal André gebruikmaken van zijn expertise om de IT nog dichter bij de business te brengen en om de digitale transformatie van AXA te ondersteunen.

Frank Koster, CEO van AXA Belgium: "Ik wens André te feliciteren en alle succes toe met zijn nieuwe functie. Zijn sterke toewijding voor AXA, zijn ervaring en kennis van de IT en Operations zullen sterke troeven zijn in zijn nieuwe rol. Ik maak trouwens van deze gelegenheid gebruik om hem te bedanken voor zijn werk bij AXA Belgium waar André zeer sterk heeft bijgedragen tot de realisatie van de New World of Work en de IT-modernisering binnen de onderneming".

Over de opvolging van André Vanden Camp zal later worden gecommuniceerd.

Gianni De Muynck Woordvoerder, AXA Belgium (Insurance)
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1