Benoeming André Vanden Camp als Director of the IT Organizational Transformation Program

Woensdag 1 juni 2016 — Op 1 september 2016, zal André Vanden Camp Group IT vervoegen, waar hij de verantwoordelijkheid zal opnemen voor het Organisationeel Transformatieprogramma op het vlak van IT-organisatie. André zal direct rapporteren aan Dirk Marzluf, Group Chief Information Officer (GCIO), en zal deel uitmaken van het Groep IT Executive Leadership Team (ELT). Hij zal zich vestigen in Parijs om zijn nieuwe taak zo goed mogelijk te kunnen vervullen.

Na een carrière  bij onder meer ING en Dexia, vervoegde André in 2012 AXA Belgium als Chief Information Officer (CIO) en als lid van het directiecomité voordat hij wordt aangesteld als Chief Operating Officer (COO).

Als Director of the IT Organizational Transformation Program, zal André gebruikmaken van zijn expertise om de IT nog dichter bij de business te brengen en om de digitale transformatie van AXA te ondersteunen.

Frank Koster, CEO van AXA Belgium: "Ik wens André te feliciteren en alle succes toe met zijn nieuwe functie. Zijn sterke toewijding voor AXA, zijn ervaring en kennis van de IT en Operations zullen sterke troeven zijn in zijn nieuwe rol. Ik maak trouwens van deze gelegenheid gebruik om hem te bedanken voor zijn werk bij AXA Belgium waar André zeer sterk heeft bijgedragen tot de realisatie van de New World of Work en de IT-modernisering binnen de onderneming".

Over de opvolging van André Vanden Camp zal later worden gecommuniceerd.

Gianni De Muynck

Woordvoerder