Voorbeeld: het opslaan van je taalvoorkeur, anonieme analyse van het gebruik van onze site, enzovoort.

Klachten

Via deze link vind je meer informatie omtrent hoe je een klacht kan indienen en bij wie je daarvoor terecht kan.

Dan kan je contact opnemen met:

• je makelaar
  • met onze diensten via AXA Belgium, Data Protection Officer (TR1/884), Troonplein 1, 1000 Brussel of privacy@axa.be
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3200 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2020 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 378 miljoen EUR.

_ _ _

Troonplein 1