COVID-19: AXA ondersteunt professionele klanten met extra diensten

Zelfstandigen en kleine ondernemingen zijn de actoren die wellicht het meest getroffen zijn door de coronacrisis. Na de starters, wil verzekeraar AXA ook alle getroffen zelfstandigen en KMO’s helpen door diensten aan te bieden, aangepast aan hun actuele behoeften.

Philippe Courouble, directeur Corporate P&C : “Navraag bij onze bedrijfsklanten heeft ons in staat gesteld de domeinen te identificeren waar enige vorm van ondersteuning nodig is. Hun financiële en juridische situatie, hun digitale strategie en hun mentaal welzijn, worden daarbij het vaakst genoemd. Bij AXA willen we hen graag ondersteunen en steeds blijven inspelen op de behoeften van iedere ondernemer, het kloppend hart van onze economie.”

Het aanbod is enkel toegankelijk voor zelfstandigen en KMO’s, met een focus op de zeer kleine ondernemingen. Concreet biedt AXA tijdelijk vier gratis diensten aan, tot 31 mei 20211:

  • Hulp bij aanvraag subsidies

Subsidies aanvragen is geen sinecure. Daarom biedt AXA haar klanten hulp aan bij de aanvraag ervan via Subsiconseils, specialist in subsidieaanvragen, of één van haar partners.

  • Juridische expertise verwerven

De huidige situatie heeft nieuwe juridische vragen gecreëerd en het is soms moeilijk om te weten met wie men contact kan opnemen. AXA biedt haar klanten daarom een volledig gratis telefonisch interview aan met de juridische, deskundige dienst van Legal Village, My Legal Expert.

  • Verbeteren van digitale marketing

Geconfronteerd met de huidige situatie hebben veel ondernemers zichzelf moeten heruitvinden door een online bedrijfsactiviteit te creëren. Hun marketingaanpak moet daarom ook worden aangepast. In samenwerking met blue2purple biedt AXA hen handleidingen en tutorials om hun webshop en hun online zichtbaarheid te verbeteren.

  • Een gratis online consultatie met een psycholoog

In deze bijzonder moeilijke periode voor ondernemers biedt AXA haar klanten via haar dienst Doctors Online by AXA een gratis consultatie op afstand met een psycholoog.

Hoe toegang krijgen tot deze exclusieve diensten?

Klanten die in aanmerking komen, worden op de hoogte gebracht door hun verzekeringsmakelaar. Ze kunnen ook zelf contact opnemen met hun verzekeringsmakelaar om te kijken of ze in aanmerking komen. Meer informatie is terug te vinden op onze website axa.be.


1 Deze actie is geldig van 01/03/2021 tot 31/05/2021. De diensten worden enkel aangeboden aan onafhankelijke en KMO-klanten van AXA, tot het einde van de actie. Met ‘KMO’ bedoelen we elke onderneming die ingeschreven is bij de Kruispuntbank van Ondernemingen en die maximum 50 personen tewerkstelt, met inbegrip van de bestuurder van de onderneming.

 

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3200 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2020 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 378 miljoen EUR.

_ _ _

Cookie policy

AXA Belgium
Troonplein 1
1000 Brussel