Persoonlijke boodschap Frank en Jef aan personeel naar aanleiding van aanslagen 22/03

Dinsdag 22 maart 2016 —

Collega’s,

Twee bloedige aanslagen schrokken ons deze ochtend op en maakten vele onschuldige slachtoffers. Onze hoofdstad ligt plat. Straten werden ontruimd, tunnels afgezet, openbaar vervoer lamgelegd. Er zijn geen woorden voor deze terreur, die al veel te veel slachtoffers gemaakt heeft over de hele wereld.

Het bedroeft ons diep dat één van onze collega’s van AXA verzekeringen (van het Life departement) gewond raakte in de metro bij de aanslag in Maelbeek. Hij wordt momenteel in het ziekenhuis verzorgd. Samen met alle AXA-collega’s leven we zeer met hem en zijn familie mee en spreken we de wens uit dat hij spoedig zal herstellen.

Verder hopen we van harte dat jullie en je familieleden, vrienden en naasten veilig en wel zijn. We wensen ons medeleven te betuigen aan alle slachtoffers en nabestaanden. En naar alle mensen die van ver of van dichtbij het slachtoffer zijn van deze terreur.

Zoals zovelen bekruipt ons een een gevoel van verdriet, woede en onmacht. Een complexe mix van emoties, die een plaats moet krijgen. Er schuilt kracht in de gezamenlijke verontwaardiging over deze blinde agressie. De vele steunbetuigingen die we vanuit de hele Groep AXA ontvingen zijn een steun en getuigen van een grote empathie binnen ons bedrijf. Vorig jaar was het Parijs, nu is het Brussel. De solidariteit tussen collega's kunnen we gebruiken om de gebeurtenissen van vandaag te verwerken. Laten we derhalve verenigd blijven en er zijn voor elkaar.

Diegenen onder u die dat wensen, kunnen hun medeleven betuigen in het online rouwregister.

Warme groeten,

Frank en Jef