Frank Koster wordt nieuwe Chief Executive Officer

AXA kondigde vandaag aan dat Frank Koster op 1 september 2014 de nieuwe Chief Executive Officer van AXA Belgium wordt

Frank Koster zal alle verantwoordelijkheden binnen AXA Belgium overnemen van Emmanuel de Talhouët en zal lid worden van het AXA Group Executive Committee.

Namens het Management Committee wil ik Emmanuel oprecht bedanken voor zijn toewijding en zijn bijdrage tot het succes van AXA Belgium. Onder zijn leiderschap sinds januari 2010, heeft AXA Belgium een succesvolle transformatie gekend en heeft het zich kunnen herpositioneren als een rendabele en sterke leider in de Belgische verzekeringsmarkt, dat klaar is voor nieuwe uitdagingen. Ik wens Emmanuel veel succes toe voor al zijn toekomstplannen.

Jacques de Vaucleroy, Lid van het AXA Group Management Committee en CEO Northern, Central & Eastern Europe Region.

Over de benoeming van Frank Koster: “Het verheugt me om Frank te mogen verwelkomen binnen de Groep AXA. Ik ben ervan overtuigd dat zijn ruime en gevarieerde ervaring als CEO in de verzekeringssector, zijn leiderschapskwaliteiten en zijn interpersoonlijke vaardigheden enorm zullen bijdragen aan de verdere ontwikkeling van AXA Belgium in het bijzonder, en van de Groep AXA in het algemeen.”, aldus Jacques de Vaucleroy.

Korneel Warlop Woordvoerder P&C, Axa
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reĆ«le behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2018 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 396 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1