Groei in prioritaire marktsegmenten dankzij toekomstgerichte strategie

Stevige fundamenten zorgen voor solide basis in coronajaar 2020

2020. Het jaar waarin de samenleving een mokerslag van jewelste te verwerken kreeg. Naast vele andere uitdagingen, zoals de lagerenteomgeving, kregen we er een ongeziene gezondheidscrisis bovenop. Vandaar onze keuze om na een atypisch jaar, onze boodschap te brengen op een manier waarop we naast de jaarresultaten ook een unieke inkijk geven in het AXA Verzekeringen van vandaag en de toekomst.

Lees onze krant digitaal door op onderstaande link (PDF) te klikken. Veel leesplezier!

Jaarresultaten 2020 - AXA Verzekeringen.pdf 10 MB

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3200 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2020 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 378 miljoen EUR.

_ _ _

Troonplein 1