Koen Depaemelaere verlaat AXA Belgium

Koen Depaemelaere, Head of Life, heeft beslist om AXA Belgium te verlaten om zijn carrière een andere wending te geven.

Koen Depaemelaere trad op 16 mei 2011 bij AXA Belgium aan als directeur van Life Retail. Sinds de samenvoeging van de Life Retail activiteiten met Group Life op 16 april 2014 is hij Head of Life en zetelt in die hoedanigheid in het managementcomité van AXA Belgium.

Jef Van In, CEO van AXA Belgium

“Namens het managementcomité van AXA Belgium wil ik alvast Koen oprecht bedanken voor zijn toewijding en bijdrage tot de verwezenlijkingen van AXA Belgium. En in het bijzonder voor de werkzaamheden die Koen als verantwoordelijke van onze Life business heeft begeleid in de transformatie van ons levensverzekeringsbedrijf tot de Pension & Protection company. Ik wens Koen veel succes toe met al zijn toekomstplannen.”

Koen Depaemelaere

"Ik wil mijn team, Jef en de collega’s van het managementcomité van harte bedanken voor de goede samenwerking. Daarnaast wens ik hen alle succes toe in de verdere uitbouw van de Pension & Protection company. Ik wil ook AXA Group Management bedanken om mij de kans te hebben gegeven om als lid van de Group Senior Executives te hebben kunnen werken en ervaringen te hebben kunnen delen in een zeer internationale omgeving met collega's van over de hele wereld."

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1