Laurent Winnock wordt de nieuwe Directeur Corporate Communication & Corporate Responsibility AXA Belgium.

Dinsdag 14 juni 2011 —

Persbericht van 14 juni 2011

Laurent Winnock is vandaag Corporate Communication Manager bij verzekeraar Delta Lloyd Life, de functie die hij voorheen ook bij Swiss Life Belgium uitoefende. Tijdens die periode gaf hij vorm aan de communicatie bij twee overnames en bij de integratie van Delta Lloyd Life en ex-Swiss Life Belgium. Na zijn studies communicatiewetenschappen was Laurent woordvoerder van verschillende federale ministers.

Laurent Winnock is Vice-voorzitter van de Commissie Communicatie en Informatie van Assuralia, lid van het Executive Committee van Business & Society en Raad van Bestuurlid van de consumentenorganisatie het Verbruikersateljee. Hij is ook gastlector "Networking & Lobbying" aan de Hogeschool West-Vlaanderen. De 33-jarige Winnock volgt op 1 juli 2011 bij AXA Belgium Christine Vanormelingen op.

Isabelle Sonneville, Directeur Human Resources AXA Belgium: "Ik ben ervan overtuigd dat Laurent met zijn professionele bagage en dynamisme de geknipte persoon is om bij AXA Belgium verder bij te dragen aan de sterke bedrijfscultuur en het solide imago".

Voor meer informatie:

Persdienst van AXA in België