Elke dag nieuwe look voor Brussels’ kruispunt

Maandag 14 mei 2012 —

Persbericht van 14 mei 2012

Aan de Generaal Jacqueslaan te Brussel staat een glazen huis dat dagelijks een nieuw interieur krijgt. Tussen de ochtend- en avondspits zal een koppel de leefruimte elke dag onderdompelen in een nieuwe stijl.

In het centrum van Brussel, op de kruising van de Generaal Jacqueslaan met de Waversesteenweg zal vandaag een 36 m² affiche worden omgebouwd tot een echte leefruimte. Tussen 14 en 18 mei zal het interieur dagelijks een andere stijl krijgen. Elke ochtend tussen 7:00 en 11:00 start een koppel met de omtovering. Gedurende de avondspits zou de renovatie achter de rug moeten zijn. Zo verandert het uitzicht van de leefruimte van modern, over retro, naar klassiek, landelijk en koloniaal. De belevenissen zullen ook live te volgen zijn op een minisite. Misschien wel inspiratie voor iedereen die graag zijn interieur wil opfrissen.

Deze actie gaat uit van AXA Bank die op unieke wijze de aandacht wil vestigen op haar interessante renovatieleningen. Want, ook al bestaat de groene lening niet meer, met Axa Bank geniet u nog steeds van een extra voordelig tarief. Zo biedt energy@home een lager tarief wanneer minstens 50% van het krediet gebruikt wordt voor groene werken. Maar welke werken u ook plant, AXA Bank heeft voor elk renovatieproject een aangepast krediet.

U leest er alles over op de site www.axa.be/renovatielening.

Aan dit unieke concept hangt ook een wedstrijd vast waarbij de winnaar een renovatiecheque van 25.000€ kan winnen ! Daarnaast zijn er nog 5 cheques ter waarde van 1.000€ te winnen. Deelnemen aan de wedstrijd kan via de site www.axa.be/renovatielening.

Meer informatie:

AXA België:
Nick Orbaen, woordvoerder:
02/678.71.61 – 0468/10.06.23

AXA in België
3 miljoen klanten vertrouwen op AXA voor hun verzekeringen en bankproducten, zijnde één gezin op twee. Daarom werkt AXA samen met 5,000 verzekeringsmakelaars en 920 zelfstandige bankagenten, en telt het meer dan 5,000 medewerkers. In 2011 heeft AXA Belgium een omzet van 4,2 miljard euro gerealiseerd.