Financieel onzekere tijden: speelt u liever op veilig?

Persbericht van 20 september 2010

Lancering van AXA Bank Certirente op 3 jaar aan 2.5% en spaarplus rekening met 1% basisrente en 1.5% getrouwheidspremie.

Om een gepast antwoord te geven op de stijgende vraag van het grote publiek naar risicoloze spaarproducten op korte- en middellange termijn, biedt AXA Bank vanaf 20 september 2010 een termijnrekening “Certirente” op 3 jaar aan met een interessante rentevoet van 2.5% (bruto) en een spaarrekening met volgende voorwaarden:

• Actie van 20/09/2010 tot 10/12/2010, behalve vervroegde sluiting
  • 1.00% basisrente + 1.50% getrouwheidspremie, beiden op jaarbasis
  • Basisrente gegarandeerd tot 31/05/2011
  • Vanaf een eerste nieuwe storting van minimum 10.000 €
  • Een maximum saldo van 500.000 € moet gerespecteerd worden
  • De rekening mag niet gesloten worden voor 01/01/2011

Deze spaarrekeningen zijn bedoeld voor de spaarder die zijn geld gedurende een korte of middellange periode wil beleggen zonder enig risico en met een aantrekkelijk rendement.

Voor meer informatie:

Dienst persrelaties van AXA
Valérie Nouille 02/678.73.46

Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2018 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 396 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1