Renovatieplannen? We helpen je graag!

Persbericht van 21 februari 2011

Duurzaam bouwen, energiezuinige woningen,…we kunnen er niet meer omheen. In de (ver)bouwsector staan ecologie en energiebesparing trouwens meer dan ooit centraal. Een trend die kan rekenen op nogal wat overheidssteun, zowel op het vlak van subsidies als fiscaliteit, o.a. met de groene lening waarbij een overheidskorting van 1,5% van toepassing is voor 100% wettelijk erkende energiebesparende investeringen. Waarschijnlijk verdwijnt deze einde 2011.

Naar aanleiding van Batibouw, pakt AXA vanaf 21 februari 2011 uit met een bijzonder aanbod: de mogelijkheid om met een lening op afbetaling kredietbedragen vanaf 37.000,01 euro op 180 maanden terug te betalen in plaats van op de gebruikelijke 120 maanden.

Dit geldt voor zowel comfort thuis lening voor 100% gewone verbouwingen als voor leningen waarvan minstens 50% groene verbouwingen gecombineerd worden met gewone verbouwingen. Bovendien passen we voor deze gemengde leningen een lager tarief toe dan het gebruikelijke tarief voor gewone verbouwingen en dit geldt voor het volledige kredietbedrag.
Ook nieuw vanaf 21 februari is de verhoging van de maximumleeftijd van de kredietnemer op eindvervaldatum van de lening naar 75 jaar en dit voor alle leningen op afbetaling.

Voor meer informatie: http://www.axa.be/renovatielening/index.html

Voor meer informatie:

Persdienst van AXA in België
Benoît Lempkowicz : 02/678.68.05

Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1