Het engagement van de CEO en flexibele werkmodellen bevorderen de diversiteit binnen een bedrijf.

Vrijdag 24 juni 2011 —

Persbericht van 24 juni 2011

Dat zijn de belangrijkste conclusies die we kunnen afleiden uit de dossiers die we in het kader van de eerste AXA Wo_Men@Work ontvingen.

Enkele andere vaststellingen:

• Vrouwen groeien meer door in bedrijven waar professionele gelijkheid tussen man en vrouw deel uitmaakt van de bedrijfscultuur;
  • Loopbaanplanning en/of -begeleiding en de mogelijkheid om een carrière te onderbreken zonder het verdere verloop ervan te schaden, geven mensen de kans om hun professionele loopbaan beter af te stemmen op hun persoonlijke keuzes;
  • Het ondersteunen en stimuleren van vrouwelijk talent in hun professionele ontwikkeling aan de hand van mentoring, coaching, networking en opleidingen heeft een positieve invloed op de loopbaan van vrouwen en op de bedrijfscultuur.

Gezien het succes van de 1ste editie en overtuigd van het feit dat diversiteit een belangrijke uitdaging blijft in de professionele wereld, hebben AXA en Jump beslist om dit evenement opnieuw te organiseren op 1 december eerstkomende. De 2de laureaat van de AXA Wo_Men@Work trofee zal dan bekend gemaakt worden.

Kandidaten kunnen zich inschrijven tot en met 20 september.
Meer informatie? Surf naar www.womenatworkaward.be

Voor meer informatie: