AXA lanceert exclusieve Visa premiumplus voor wie meer wil

​​​AXA lanceert exclusieve Visa premiumplus voor wie meer wil​

 
 Met de lancering van de Visa premiumplus vervolledigt AXA haar aanbod betaalkaarten. De nieuwe kredietkaart biedt de klant voor de concurrentiële prijs van 51 EUR maar liefst 8 dekkingen, een  attractief reward systeem en VIP kortingen in het betere segment aan hotels, restaurants en wellness centra.​

Na de succesvolle lancering van de maxi prepaid contactloze kaart vorig jaar, met als doelgroep vooral jongeren en klanten die beperkt gebruik maken van kredietkaarten, komt AXA nu met een innovatieve oplossing voor het hogere segment. Dit past in de ambitie die AXA heeft om binnen de vijf jaar haar kredietkaartenportefeuille te verdubbelen. “De Visa Premium plus is voornamelijk gericht naar onze eigen klanten, we willen ze met ons meer verbonden maken door ze uit te rusten met een zichtrekening en een kredietkaart. Die 2 producten zorgen zeker voor trouwere klanten  maar ook nieuwe klanten zullen dankzij dit attractieve aanbod de weg naar onze bank vinden’, zegt Etienne Vanden Berghe, directeur Product Management Payments & Daily Banking bij AXA.​

De Visa Premiumplus biedt zeer attractieve dekkingen bij reizen: ongemakken onderweg, medische bijstand en reisannuleringen. Daarnaast worden ook uw aankopen beschermd; zo shop je veilig online, geniet je aankoopbescherming en is er ook een tevredenheidsgarantie opgenomen. Exclusief voor de Belgische markt komt AXA met twee supplementaire verzekeringen die ingebed zijn in de kaart. Zo volstaat in het bezit zijn van een Visa Premiumplus om juridische bijstand en bemiddeling te genieten. Het gaat hierbij om gratis juridisch advies via telefoon voor eerstelijns hulp. Voor meer complexe zaken wordt doorverwezen naar een deskundige, gespecialiseerd in het domein waarin het probleem zich voordoet. Bovendien geniet de klant bijstand met bemiddeling bij een minnelijke schikking of een andere geschikte procedure.​

Het uitgebreide pakket aan verzekeringen zorgt ervoor dat de klant zorgeloos kan genieten met daarbovenop extra VIP voordelen. Op eenvoudig vertoon van de kaart krijgt de klant 15% korting op de totale rekening in tal van selecte restaurants. Wellness instituten bieden de klant 25% korting op voorgestelde arrangementen en wel 30% op een kamer met ontbijt in de deelnemende hotels. Daarenboven krijgt de klant per uitgegeven 10 000 EUR op jaarbasis een hotelvoucher aangeboden van 90 % korting in een selectie van Europese klassehotels.​
Genieten kan bovendien in alle veiligheid want de uitgaven zijn te consulteren via homebanking zodat men steeds een zicht heeft op het verbruik. Ook de voordelen en selectie van restaurants, hotels en wellness centra zijn online beschikbaar op www.premiumplus.be​, zowel via pc als smartphone.​

Voor meer informatie:

Persdienst AXA Belgium:

Nick Orbaen, woordvoerder: 02/678.71.61 – 0468/10.06.23

press.axa@axa.be​

Contacteer ons
Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2018 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 396 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

AXA Belgium
Troonplein 1
1000 Brussel