Cheque van 5.000 euro voor partnerorganisaties click bonus

Woensdag 28 maart 2012 —

​Persbericht van 28 maart 2012

Sabine De Rycker, CEO van AXA Bank België, heeft op donderdag 28 maart in de kantoren van AXA België een cheque van 5.000 euro geschonken aan elk van de 6 partnerorganisaties van Click Bonus.

Klanten van deze online Click Bonus zichtrekening hebben de kans om te kiezen welk goede doel een steuntje in de rug verdient. Voor elke online transactie die een klant verricht, engageert AXA zich om 5 cent aan het goede doel van hun keuze te schenken. Deze cheque van 5000 euro is het resultaat van het eerste partnerjaar 2011.

Deze 6 projecten mochten vandaag een cheque van 5.000 euro ontvangen van AXA:

1. CO2-LOGIC: voor het opruimen van de vuilnisbelten in de wijken in Dar es-Salaam (Tanzanie) om er de hygiënische omstandigheden te verbeteren.
      2. VZW OSCARE: voor de verzorging van jonge patiënten met brandwonden en preventie in de scholen en bedrijven.
      3. SPECIAL OLYMPICS BELGIUM: voor hun evenement waarop jaarlijks 3000 mentaal gehandicapten samen sporten.
      4. BELGISCHE CARDIOLOGISCHE LIGA: voor een preventiecampagne en sensibilisatie om het gebruik van defibrillators aan te leren.
      5. UNICEF BELGIUM: voor het project School-in-a-box, een basispakket schoolmateriaal voor kinderen in nood, goed voor 40 scholieren en een leerkracht.
      6. BIVV voor GO4ZERO: een sensibiliseringscampagne om jongeren verantwoordelijker om te leren gaan in het verkeer.

Redacties die foto’s van de uitreiking van de cheques wensen te ontvangen, kunnen contact opnemen met de persdienst van AXA in België

Meer informatie:

AXA België:
Wim Pauwels: 0479/65.17.12
02/678 64 63 – 0479/65 17 12

AXA in België
3 miljoen klanten vertrouwen op AXA voor hun verzekeringen en bankproducten, zijnde één gezin op twee. Daarom werkt AXA samen met 5,000 verzekeringsmakelaars en 920 zelfstandige bankagenten, en telt het meer dan 5,000 medewerkers. In 2011 heeft AXA Belgium een omzet van 4,2 miljard euro gerealiseerd.