Uniek aanbod op de markt: AXA stelt twee woonverzekeringformules voor.

Persbericht van 3 maart 2011

De markt is in volle verandering. Daarom heeft AXA beslist om bij 1.600 mensen te peilen naar hun echte verwachtingen op het vlak van woonverzekering. Uit deze studie komen twee grote trends naar voor: de enen willen een kwaliteitsvol product aan een juiste prijs, de anderen zijn bereid om meer uit te geven voor specifieke dekkingsuitbreidingen. Op basis van deze vaststellingen innoveert AXA met een dubbel aanbod dat inspeelt op hun respectieve behoeften.

Om zo goed mogelijk te kunnen inspelen op de verwachtingen van consumenten en makelaars heeft AXA een studie uitgevoerd bij een steekproef van 1600 burgers en 50 makelaars. Op basis van de resultaten heeft AXA twee gedifferentieerde producten ontwikkeld die beantwoorden aan de specifieke behoeften van elk profiel: cosymo en cosymax.

Goed beschermd zonder te veel te moeten uitgeven

Cosymo werd ontwikkeld met het oog op een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit en behoort tot de meest concurrerende producten op de markt. De klant die deze formule kiest, is beschermd voor alles wat hij nodig heeft, tegen een zeer concurrentiële prijs. Hij betaalt niet voor dekkingen die hij, om welke reden ook, niet nodig heeft (wat kan iemand die een appartement huurt, aanvangen met een dekking voor een tuinafsluiting, bijvoorbeeld?).

De vijfsterrenbescherming

Cosymax is eerder bedoeld voor mensen die een meer uitgebreide dekking of andere extra’s wensen (zonnepanelen, zwembad, hightechinstallaties, enz.) om hun onroerend en roerend vermogen te beschermen. Dit product (label Test-Aankoop) leunt het meeste aan bij het 'onderhoudscontract' en biedt de houder ervan volledige gemoedsrust.

In één enkele klik

Dankzij de toepassing mobile service woning kunnen verzekerden die een iPhone hebben, vanaf nu onmiddellijk hun makelaar verwittigen bij woningschade. De ideale manier om het leven wat makkelijker te maken en tijd te besparen wanneer uw hoofd niet staat naar een omstandige uitleg over uw schadegeval.

Voor meer informatie:

Persdienst van AXA in België
Benoît Lempkowicz: 02 678 68 .05

Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1