AXA - The Capital: de Europese Commissie neemt meer dan 8.000 m² in gebruik in vleugel Paris

Persbericht van 30 maart 2010

Op 25 maart 2010 hebben de Europese Commissie en AXA Belgium een langetermijn overeenkomst ondertekend om één van de vleugels van het gebouw The Capital in gebruik te nemen. The Capital is een splinternieuw immobiliëncomplex van AXA Belgium in de buurt van het Schumanrondpunt. Jones Lang Lasalle kwam tussen als raadgever voor AXA Belgium.

EPSO, de European Personnel Selection Office, zal de bureaus van de vleugel ‘Paris’ gebruiken voor haar officiële functies. The Capital is ideaal gelegen, midden in een goed ontwikkeld en bereikbaar openbaarvervoersnet (metro, bus, trein, wagen) in het hart van de Europese wijk. De vleugel ‘Paris’ bestaat uit 8.334 m² kantoorruimte, 516 m² archiefruimte en 49 bijhorende parkeerplaatsen. De ingebruikname is gepland eind juni 2010.

Bovenop zijn uitzonderlijke ligging onderscheidt The Capital zich nog door de duurzame technologieën die gebruikt werden tijdens de constructie, en de 260 m² fotovoltaïsche zonnepanelen op het dak van het gebouw.

Voor meer informatie:

Dienst persrelaties van AXA
Valérie Nouille 02/678.73.46

Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1