AXA Bank lanceert nieuw aanbod op spaarplus rekening: 1,25% basisrente + 1,50% getrouwheidspremie

Persbericht van 31 augustus 2011

AXA Bank lanceert op 1 september een nieuw spaarplus aanbod met een basisrente van 1,25% en een getrouwheidspremie van 1,50%.

Zo kunnen de klanten een maximaal rendement koppelen aan de zekerheid van het sparen in deze huidige financiële context. De actie loopt tot 31 oktober 2011.
Alle klanten, bestaande of nieuwe, die een spaarplus rekening openen en er in deze periode minstens 10.000 euro op storten, genieten een basisrentevoet van 1,25% (op jaarbasis), gewaarborgd gedurende 12 maanden vanaf de eerste storting – en voor zover de rekening niet is afgesloten op 1 januari 2012 – alsook een getrouwheidspremie van 1,50% (ook op jaarbasis), wettelijk gewaarborgd gedurende 12 maanden. Deze actie is geldig voor elke storting van vers geld, van minder dan 500.000 euro.

Met deze actie positioneert AXA zich bovenaan de markt en wil zo, in samenwerking met zijn uitgebreid net van bankagenten, tegemoetkomen aan de verwachtingen van de spaarders.

Voor meer informatie:

Persdienst van AXA in België
Valérie Nouille: 02/678.73.46
Benoît Lempkowicz: 02/ 678.68.05

Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2018 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 396 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1