Christine Vanormelingen, directeur Communicatie en Corporate Responsability bij AXA Belgium, geeft haar carrière een nieuwe wending.

Persbericht van 5 april 2011

Na 11 jaar bij AXA Belgium aan het hoofd van de directie Communicatie & Verantwoord Ondernemen gaat Christine Vanormelingen op 1 juni aanstaande een nieuwe professionele uitdaging aan.

Christine startte in mei 2000 bij AXA Belgium meteen na de juridische fusie van Royale Belge met AXA en richtte de Interne Communicatiedienst op, met als hoofdopdracht alle personeelsleden zo goed mogelijk te integreren in de nieuwe bedrijfscultuur.

Nadien werd de Externe Communicatiedienst opgericht en de centrale persfunctie met woordvoerderschap ontwikkeld. Tegelijk werd ook de relatie met nieuwe externe stakeholders stevig uitgebouwd.

Sinds 17 januari neemt Christine de rol van Chief Corporate Responsibility officer op.

“Het Uitvoerend comité van AXA Belgium is Christine erkentelijk voor haar belangrijke bijdrage aan een sterke bedrijfscultuur en het ontwikkelen van een bedrijfsimago op nationaal niveau. Vandaag dienen deze duurzame bouwstenen als hefbomen voor de uitbouw van de nieuwe bedrijfsstrategie.”

Vanaf 1 mei aanstaande zal Sabine Van Depoele het woordvoerderschap voor AXA in België op zich nemen.

We informeren u zodra mogelijk over haar opvolger.

Voor meer informatie:

Persdienst van AXA in België
Benoît Lempkowicz: 02 678 68 05

Nick Orbaen Woordvoerder, AXA Belgium
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1