Persdossier - '1 dag niet'

Woninginbraken hebben altijd bestaan, met telkens een hoop ellende voor de bewoners tot gevolg. Denk maar aan geforceerde ramen en deuren, gestolen spullen die ons vaak dierbaar zijn, enz. De Federale Overheidsdienst (FOD) van Binnenlandse zaken heeft dat goed begrepen door nationale actiedag '1 dag niet' in het leven te roepen. Al sinds 2014 wordt op die manier iedereen extra gesensibiliseerd. Ook AXA zet zich als verzekeraar in tegen woninginbraken.

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1