Persdossier - Arbeidsongevallen

Welke letsels leiden het vaakst tot invaliditeit? Welke lichaamsdelen zijn het meeste kwetsbaar? Hebben de leeftijd en de anciënniteit een impact op de frequentie van de ongevallen? Wat zijn de voornaamste oorzaken? In het kader van de Internationale Dag van de Veiligheid op het Werk, vindt u in bijlage een exclusief persdossier betreffende de arbeidsongevallen.

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1