Pick-Up & Delivery, een complete en innoverende service!

Vrijdag 20 november 2015 — Elke dagen gebeuren er ongevallen. Gelukkig beperken de meeste gevallen zich louter tot wat blikschade en blijft het voertuig rijwaardig. Dankzij de gratis service ‘Pick-Up & Delivery’, spaart de klant tijd uit.

Het is niet langer nodig om zijn dagschema om te gooien en de wagen naar de garage te brengen! De klant kiest waar en wanneer zijn voertuig wordt opgehaald. Thuis, op het werk, tijdens de middaglunch, ’s avonds, … vele mogelijke combinaties om het leven gemakkelijker te maken

Praktisch

- Een door AXA erkende garage komt het beschadigde voertuig ophalen, op een met de klant afgesproken plaats en tijdstip.

- Een vervangwagen staat ter beschikking gedurende de tijd dat de herstelling plaatsvindt.

- De garage zorgt ervoor dat de wagen terug bij de eigenaar wordt bezorgd, hersteld en gepoetst. De vervangwagen wordt dan eveneens opgehaald.

Deze service wordt aangeboden aan alle klanten met een omniumverzekering, maar ook aan klanten met een BA-autoverzekering die in hun recht zijn bij een ongeval, waarna het voertuig nog rijwaardig is.

Hoe een beroep doen op Pick-Up & Delivery?

- Via ons professioneel netwerk van makelaars

- Via de AXA klantenzone

- Door de online schadeaangifte in te vullen op axa.be