Rijhulpsysteem in je wagen? Premiekorting!

Files, stakingen, geen parkeerplaats in de buurt, … Stressvolle situaties waar we vrijwel dagelijks mee in aanraking komen. Stress achter het stuur is nefast voor de verkeersveiligheid, maar gelukkig bieden diverse rijhulpsystemen een houvast. Om die reden biedt AXA een premiekorting tot 10% voor bestuurders die kiezen voor rijhulpsystemen in hun wagen.

Van 1 juli tot eind 2016 lanceert AXA kortingen, naargelang het aantal geïnstalleerde veiligheidsopties in de wagen.

6 rijhulpsystemen komen in aanmerking:

• Parkeerhulp (voor + achter)

• Dodehoeksignalisatie

• Rijstrookondersteuning

• Automatic Emergency Braking
  • Aandachtsassistent

• Adaptive Cruise Control

De klant rijdt veiliger en met meer gemoedsrust, de verzekeraar ziet de schadelast afnemen en een verhoogde verkeersveiligheid voor de samenleving is een feit.

De premiekorting is van toepassing op de waarborgen van een BA auto of BA + omnium/omnium 24+

•             Ofwel: -5% als het voertuig is uitgerust met 1 van de 6 systemen

•             Ofwel: -10% als het voertuig is uitgerust met minimum 2 van de 6 systemen

Autobouwers nemen steeds meer initiatieven om standaard, bepaalde rijhulpsystemen te installeren in hun nieuwste modellen. Zelfs voor meer budgetvriendelijke wagens, wat zal bijdragen tot minder ongelijkheid en meer verkeersveiligheid.

*Aanbod onder voorwaarden, geldig tem. 31/12/2016 op de premie BA auto, omnium en omnium 24+ voor voertuigen voor privé- of beroepsgebruik waarvan de bestuurder minstens 25 jaar oud is. De rijhulpsystemen van het te verzekeren voertuig moeten oorspronkelijk ingebouwd zijn (geen opbouw).

*De korting is geldig tot aan de eerstvolgende grote aanpassing van het contract: vervanging van voertuig / verandering van verzekeringnemer / verandering van hoofdbestuurder. Als de klant zijn omnium opzegt, behoudt hij dus de premiekorting op de BA!

Gianni De Muynck Woordvoerder, AXA Belgium (Insurance)
Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3500 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2017 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,3 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 357 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1