Tom Waes, nieuwe ambassadeur van verzekeraar AXA!

Ontdek onze spot in avant-première!

Verzekeraar AXA heeft met Vlaanderens grootste durfal Tom Waes haar geknipte ambassadeur gevonden. De komende jaren gaat Tom reizen met een straffe verzekering in zijn koffer, terwijl AXA met Tom een TV-maker in huis haalt die menig kijker weet te inspireren, telkens opnieuw. Nieuwe grenzen verleggen, daar draait het om voor Tom en AXA Verzekeringen: de Know You Can-spirit!

Aandachtige kijkers zullen AXA wellicht opgemerkt hebben als programmasponsor van het één-programma ‘Reizen Waes: wereldsteden’. Nu is het tijd om een versnelling hoger te schakelen.

Nieuwe reizen, nieuwe verhalen

Dat Tom van alle markten thuis is, wisten we natuurlijk al. Maar om dat extra in de verf te zetten, lanceren we een spot waarin Tom je overal ter wereld mee naartoe neemt, op zoek naar nieuwe verhalen.

Tom Waes: “Ambassadeur worden van een sterk merk als AXA vond ik onmiddellijk een hele uitdaging. En ik kijk er enorm naar uit. Ik wil nog veel projecten realiseren, en dat doe ik graag met sterke partners. ​ Net als iedereen kom ik ook in contact met verzekeringen. Ik reis zowat 150 à 200 dagen per jaar, zowel privé als professioneel. Dus ik heb al wel eens een reisverzekering nodig. De gemoedsrust en de idee dat alles proper geregeld is, vind ik zeer belangrijk. Want er kan altijd wel eens iets tegenzitten. Die gemoedsrust maakt ook dat je 100% kan genieten.
Koen Lukasczyk, Chief Communication, Brand & Sustainability: “Zo trots met Tom Waes raakvlakken te vinden voor een sterk partnership. Nieuwe reizen, nieuwe verhalen: Tom inspireert jong en iets minder jong om vol vertrouwen iedere reisbucketlist af te vinken. Zijn avontuurlijke karakter, in combinatie met zijn persoonlijkheid, maken van hem de geknipte ambassadeur van ons AXA-merk. Welkom aan boord, Tom!”

Ontdek de spot hier in avant-première!

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars en 3000 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 3 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2021 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,5 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 243 miljoen EUR.

_ _ _

Troonplein 1