“Zelfvertrouwen verlegt grenzen”

Hoofdrol voor AXA-ambassadrice Nafi Thiam in nieuwe “Know You Can”-mediacampagne

AXA Belgium gaat next level: niemand minder dan Nafi Thiam schiet uit de startblokken in de nieuwste “Know You Can”-mediacampagne! In een jaar waar de samenleving door de coronacrisis op haar limieten dreigt te botsen, brengt zelfvertrouwen het beste in ons naar boven. Zo slagen we erin onszelf opnieuw uit te vinden en dromen na te streven.

Jef Van In, Chief Executive Officer van verzekeraar AXA Belgium: "Nafi en zelfvertrouwen zijn de belangrijkste ingrediënten van deze campagne. Meer dan ooit is het onze ambitie om als top-of-mind verzekeringspartner, samen met onze makelaars, de toekomstplannen van onze klanten mee te helpen uittekenen, door te beschermen wat voor hen belangrijk is. Wie daarbij gelooft in eigen kunnen, is tot grootse, mooie dingen in staat. Nafi is daar het levende bewijs van!”

Know You Can

Het is niet toevallig dat superatlete Nafi Thiam het gezicht is van AXA’s nieuwste campagne: met een olympische, Europese en wereldtitel op zak, is de merkambassadrice van AXA een schoolvoorbeeld van doorzettingsvermogen, focus en ambitie. En die ambitie leidt niet zomaar tot successen.

Nafi Thiam: “Alles begint met zelfvertrouwen en de overtuiging om een steeds betere versie van mezelf te worden. Die enkele seconden sneller, die enkele centimeters hoger en verder,… de kleinste dingen betekenen een wereld van verschil, zowel op als naast de piste. De steun van mijn omgeving is daarbij doorslaggevend en geeft mijn zelfvertrouwen een boost. Geloof in jezelf, want zelfvertrouwen verlegt grenzen!”

Benieuwd naar de campagne? Bekijk de TV-spot in primeur!

In dit speciale Covid19-jaar wil AXA haar geloof in Nafi krachtig benadrukken. Dit vertaalt zich vanaf 24 augustus in larger-than-life affichages in het straatbeeld en vanaf 7 september een iconische TV-spot waarmee onze nationale trots ons inspireert om in onszelf te geloven en onze eigen ambities waar te maken!

Hoe gaat Nafi intussen zelf om met de nieuwe Covid19-realiteit? Houd onze sociale media in de gaten want de komende 3 weken verschijnen er 3 testimonials waarin Nafi toelicht hoe zij zich aanpaste, mede dankzij de steun van haar familie, coach en iedereen die haar een warm hart toedraagt.

Voor de creatie van de campagne werkte AXA samen met Publicis Groupe Belgium.
Voor de media werd een beroep gedaan op Wavemaker – GroupeM.

Over AXA Belgium

AXA Belgium, dat zijn ongeveer 3200 makelaars, 450 bankagenten en 3200 medewerkers die hun expertise ten dienste stellen van 2,9 miljoen klanten om flexibele verzekeringsproducten aan te bieden die aangepast zijn aan hun reële behoeften. Als verzekeraar is AXA Belgium ook een cruciale speler op het vlak van preventie. Bescherming zit in haar DNA, wat iedere dag opnieuw blijkt uit de omvangrijke investeringen in het onderzoek naar en de sensibilisering voor risico's. In 2019 behaalde AXA Belgium een omzet van 3,1 miljard EUR en een bedrijfsresultaat van 380 miljoen EUR.

Privacy disclaimer.

Troonplein 1